کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت

 

 

Mehdi Modaress دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت

متن آهنگ جدید مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت :

برای لمس تنهایی غریبونه سفر کردم

تموم آرزوم این بود به دنیای تو برگردم

همیشه مطمئن بودم تو احساسم و فهمیدی

تو از جنس نفس هامی که از مرگ هم نترسیدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت

♫♫♫♫♫♫

می دونستم هنوز هستی هنوز جون داره عشق ما

تو برگشتی کنار من چه خوشبختم این روزا

حراسم از نبودن بود ولی حالا تو اینجایی

به سرنوشت نمی بازی چه حس خوب و زیبایی

دلم یخ بست تو دلتنگی تو احساس و به من دادی

اسیر مهربونیتم پای عشقم تو آزادی

برای لمس تنهایی غریبونه سفر کردم

تموم آرزوم این بود به دنیای تو برگردم

همیشه مطمئن بودم تو احساسم و فهمیدی

تو از جنس نفس هامی که از مرگ هم نترسیدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت

♫♫♫♫♫♫

می دونستم هنوز هستی هنوز جون داره عشق ما

تو برگشتی کنار من چه خوشبختم این روزا

حراسم از نبودن بود ولی حالا تو اینجایی

به سرنوشت نمی بازی چه حس خوب و زیبایی

دلم یخ بست تو دلتنگی تو احساس و به من دادی

اسیر مهربونیتم پای عشقم تو آزادی

MP3 – 128

Mehdi Modarres – Taslim Sarnevesht

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ